Wednesday, January 11, 2012

Tin Box!


Tin box ni memang cantik! Kalo anda seorang collector merchandise Man Utd yang tegar, anda pasti dapatkan tin box ni! Aku tatau brader seller ni dpt daripada mana..mebi pernah dijual di pasaran Malaysia satu ketika dulu kot. Tapi kenapa brader ni jual? Sayang tu..simpanla bro buat koleksi..ataupun jual balik 10-20 tahun akan datang..lagi bernilai kot! Itupun kalo item ni betul2 official product..

Aku pun ada dua tin box Man Utd. Mmg betul official merchandise sbb tin box aku ini adalah bekas jam Man Utd yg aku laki bini beli menerusi United Direct buat hantaran kawin dulu..


Skrg ni tin box ni aku buat simpan paper clip dan ubat stapler kat opis, manakala orang umah aku plak buat simpang koleksi kerongsang beliauu..ehehehehee..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...