Friday, January 6, 2012

Cadar!


Gambar di atas bukan gambar katil atau cadar aku. Itu gambar yg aku ambil dr internet..tapi aku pernah beli cadar mcm tu menerusi mudah.my! Bukan utk aku pakai..tetapi sebagai hadiah kpd member aku!

Dulu masa bujang aku terpikir jugak nak pakai cadar tu..tapi aku tak pakai katil dan tilam aku tilam nipis dan sangat buruk! Maka sangatttt tak sesuwaii!!

Then, dah kawin ni aku bercadang nak beli cadar yg sama, tapi queen size..org umah aku kurang berkenan..lagipun kami dapat banyak sangat hadiah cadar masa kawin hari tu..


Seller yg sama jugak jual cadar tu..wow, siap ada diskaun tu! Haha!

Walopun demikian, ketika aku teman org umah aku gi kursus kat Cameron Highlands, ini yang aku buat kat katil hotel aku!! Haha!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...