Friday, January 13, 2012

Tambah lagi koleksiiii!!!

Excited! Haha! Bukan ape, baru tadi ada parcel baru sampai dari Perlis!


Dalam parcel ni ada jersi Man Utd season 2006/07. Seriously, aku pernah beli jersi ni dulu. Tapi Made in Siam punyalah. Tapi seronok pakai..Hahaha..tapi masa tu aku main bantai je basuh masuk mesin, dia punya AIG sudah ilang..lantas baju tu aku buat baju basahan, dan kemudiannya hilang.

Kesedaran nak mengumpul jersi tade lagi masa tu..so, bila kesedaran da timbul skang ni, aku pun search dalam mudah.my, terjumpa sehelai yang berdasarkan 'kepercayaan menerusi sistem atas talian', aku belilah...


:) Alhamdullillah ia sememang dalam kondisi yang cukup baikkkk!! Dan aku berpuas hati! Sebagaimana aku berpuas hati dengan kecemerlangan United season tu!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...