Tuesday, January 10, 2012

Another trip to OT contest!

Satu lagi peluang utk memenangi trip ke OT! Kini drpd Epson Malaysia, sebuah syarikat pengeluar barangan digital imaging seperti printer, scanner dan mesin faks. Epson Malaysia juga turut menjadi partner Man Utd di Malaysia!


Dan sebagai menghargai pelanggan serta para peminat Man Utd di Malaysia, Epson menganjurkan satu contest menarik yang menawarkan hadiah trip ke OT! Wow, satu lagi peluang keemasan..cuma yang menjadi masalah kpd aku adalah, aku tatau barang Epson apa yang aku boleh beli utk menyertai contest ini..kerana antara kaedah nak menyertainya adalah membeli sebarang produk Epson..hehehe!

Dan jika aku nak beli pun, aku tadak RM..Hahahahaha!

Untuk info dan makluman lanjut, Like Facebook Epson Malaysia dan www.epson.com.my!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...