Thursday, January 5, 2012

Sir Alex jacket!

Sebelum ni aku ada cakap bahawa aku suka jaket Man Utd! Dan aku ada 2-3 helai koleksi jaket Man Utd zaman Sharp dulu. Dan terkini dalam mudah.my ada lagi org jual jaket zaman Sharp! Which is so old skool yo! Sgt sesuai dipakai pada musim hujan begini!


Tu dia..harga dia pada aku munasabahlah RM120 disebabkan nilai2 authenticnya! Tapi jika nak dibandingkan dengan gambar Sir Alex meraikan kejayaan Man Utd menjadi juara pertama EPL tahun 92/93 ini, RM120 is wayyy to cheap!!! And guys, nasib baik aku dah kurang duit sangat ini!!! Kalau tidakkkk...!!!!!


And again, aku tak pasti kat mana seller ni dapat jaket tu..tapi trust me! Jaket tu mmg sgt classic dan besar nilainya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...