Monday, January 9, 2012

Pakej murah untuk menyaksikan match Man Utd!

Pagi tadi aku baca akhbar, dan ternampak satu iklan kecil pakej menyaksikan game BPL, La Liga, UCL dan beberapa pakej lain lagi!

Antara pakej perlawanan yang ditawarkan adalah pakej Man Utd vs Liverpool pada 11 Februari 2012 dan Man Utd vs Swansea pada 5 Mei 2012!

Pakej ini ditawarkan oleh Mayflower!!! Perghhhh, mmg cair beb aku tengok!!!


Memang murah, hanya RM2530 shj termasuk penginapan dan free museum tour!


Agak sangsi jugak aku akan kebenarannya, tapi memandangkan keadaan ekonomi aku masih lagi belum kukuh, telan air liur ajela. Cukuplah sekadar di luar Old Trafford beribu2 kilometer jauhnya..hmmmm...

Utk makluman lanjut, sila ke www.mayflower.com.my.

1 comment:

  1. Anda merupakan ‘true fan’ Manchester United? Saksikan perlawanan secara LIVE Man Utd menentang Aston Villa pada 4 April nanti! Anda juga berpeluang untuk melawat stadium, memasuki bilik persalinan dan membeli-belah barangan koleksi cenderahati Manchester United! Untuk mendapatkan jadual program, klik link ini http://www.vrekatravel.com.my/v2/images/BARU/EPL_MATCH_PACKAGE_MU_SPECIAL.pdf Anda berminat? Balas mesej saya ini atau hubungi VREKA TRAVEL & TOURS di talian 0389273949 segera! Sebarang keterangan lanjut sila layari www.vrekatravel.com.my
    ***Kawan-kawan anda juga ‘ true fan’ Man Utd seperti anda? Ajak mereka bersama mengikuti pakej ini! Kami sedia menawarkan KOMISYEN kepada anda sekiranya anda berjaya memberikan kepada kami peserta yg berminat utk menyertai pakej ini!!! (Tertakluk kepada terma & syarat)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...