Wednesday, January 4, 2012

Restoran Tunas Sdn Bhd!


Ok, mengenai entri ni...ada dua signifikannya. Haha!

Pertama, dalam awal2 entri utk blog ni, aku pernah kongsi cita2 aku utk bukak satu cafe berkonsepkan Man Utd di Kuantan! Well, lebih kurang mcm inilah konsep yang aku nyatakan!

Restoran Tunas di Pulau Pinang ini mmg port utk fans Man Utd di Pulau Mutiara berkumpul dan mengadakan MV! Serius, mmg signifikan yang kedua aku pernah ke Penang, tetapi tak pernah ke sini! So, secara detailnya, aku tak tau environmentnya, sbb aku found out this restaurant pun menerusi FB!

But I bet, this restaurant is cool enuff for us Man Utd fan to hang out!!! And of coz, the food will be delicious too, even more tastier setiap kali Man Utd menang! Haha!

Well, Restoran Tunas is one of Mymanutd official MV location for Northern Region and I promise, one fine day I will be stepping my feet to this restaurant. Sama ada utk makan2 atau berMV!

Melihat kepada foto di FB mereka, ramai gak selebriti tanah air yang hang out kat sini! Cool!

Well, join their FB, Restoran Tunas Sdn Bhd (Man. United Cafe), now!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...