Tuesday, January 24, 2012

Malaysian Red Devils di Kaki Bola TV9!

Minggu lepas aku post pasal En. Tomok di Kaki Bola TV9! Untuk siaran malam tadi 23 Januari 2012, Fans Man Utd dari Malaysian Red Devils pulak dijemput sebagai team penyokong jemputan!

Aku tak berkesempatan untuk tonton Kaki Bola minggu ni sbb aku pegi ke open house seorang taukey Cina kat Kuantan ni..al-maklumlah, Tahun Baharu Cina kan..uniknya open house ni, semua makanan yang dihidangkan adalah makanan Melayu..siap ada pulut kuning ngan rendang woo..macam Raya Puasa plakk..

Tapi, lepas aku balik dr open house tu..aku pegi lepak Teluk Chempedak..dan salah sebuah kedai makan kat situ pasang TV9..sedang ke udara adalah Kaki Bola..arghhh..baru aku teringatt!!

Sempatlah aku jeling jap..aku nampak dari jauh mcm fans Man Utd..tapi aku tak pasti betul atau tak..aku SMS sepupu aku, suh tengok TV9 and yupp..dia ckp fans Man Utd..

Dan ternyata konfirm mmg betul fans Man Utd bile aku tengok status FB Van Remy, seorang die-hard fan Man Utd!

So, aku pinjam gambar beliau dan kongsikan dalam blog ni! Tahniah Malaysian Red Devils! Glamer masing2 masuk TV! Ehehehehehe..

Thanks Van Remy for the photo!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...