Friday, January 6, 2012

Away or 3rd kit?

Ok, Rabu lepas aku ke pasar malam kawasan umah aku, dan mmg ada org jual jersi kat situ. Jersi yg dijual adalah jersi Made In Siam! Pelbagai jersi dijual, termasuklah jersi fake Man Utd!

Aku pun sambil2 org umah aku beli apam balik, aku belek jugak sehelai dua jersi, kot2 ada yang berkenan boleh buat baju basahan..tiba2 ada sorg brader ni approach tokey jersi tu sambil tanya, "Bang..ini jersi Man Utd yg mana?"..jawab tokey tu.."haaa, yang ni yg baru ni..jersi 3rd nih..!"..

Yang dirujuk oleh mereka berdua adalah jersi ni..


Sebenarnya aku pun konpius ini jersi Man Utd dtg pada mana ni..sape yg design? Aku x nafikan, mmg cantek! Tapi aku konpius..nak kata training kit..bukan..sbb training kit dia yg mcm Evra pakai ni..


Hmmm..pastu aku penah terjumpa jugak ada brader pakai jersi yang itam ni..pun dikatakan sebagai away jugakk..


Hampir sama dengan training kit...tapi lain..Oh, aku pernah pegi Padang Besar, Perlis baru2 ni..lagi teruk design yang aku jumpa....pun dikatanya away ataupun 3rd kit gak...


MEGAFAILLLL!!!! ini mmg tak bleh blahhh!!!!

Tapi yang ini, menurut satu sumber yang aku tak ingat da aku baca kat mana..adalah cadangan away atau 3rd kit utk season lepas..kononnya Nike propose utk kuarkan jersi style Newton Heath ni, memandangkan ramai fan yg suka jersi away season 92/93 dulu..tapi direject oleh Glazer disebabkan seolah2 Nike menyokong kempen LUHG! WTF if that was true!!


But seriously, mmg jersi ini cantik, dan aku rasa ramai yang berebut kalo betul2 ini adalah official away or 3rd kit!

And finally, Man Utd reuse semula last season punya away, dan jadikan as 3rd kit for this season!


Yup, itu reaksi Rooney waktu Man Utd tersingkir drpd UCL selepas tewas kepada FC Basel...Hmmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...