Friday, January 20, 2012

Man Utd Chess Set!


Aku tak pandai main chess..yang aku pandai adalah main dam aji. Itupun tak baper pakar sangat dalam mengatur strategi!

Chess ini mmg game yang sangat2 tidak kena dengan minda aku..terlalu taktikal..dan mempunyai beribu2 kaedah untuk menang dengan cara Check Mate!!

And no wonder this tactical game pun ada set utk Man Utd! Well, chess set ini bukanlah sesuatu yg baru..dah lama dah keluar..tapi saja je aku nak kongsi! Haha, dan gambar2 dalam ni pun aku 'kongsi' daripada blog sape ntah! What, SOPA!?? Pedulikkk!!! Yang pastinya blog tu blog pasal penggila chess, chesscube.com!

Ok, berkaitan Man Utd Chess Set ni, menurut blog tersebut mempunyai buah catur yang terdiri drpd Skuad Treble 1999 vs Skuad Man Utd 1968 UCL Champions! Legend vs Legend! So, inilah bijik caturnya!


Ada gaya Ryan Giggs tak?? Solskjaer?


Skuad 1968 dlm away kit!


The whole set!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...