Monday, January 16, 2012

Man Utd vs Barcelona, in KL???

Ok guys, jgn terkejut..sebagaimana aku terkejut pada awalnya..kerana ini hanyalah rumours..Tapi rumours yg pada asalnya aku dengar adalah dua pasukan terbaik Eropah, Man Utd dan Barcelona akan bertandang ke Malaysia pada season break nanti..ok, that's one thing..both giant clubs will be in KL..how excited it'd be?? Way too excited!!!

Itu rumours yang sejuk telinga mendengar..Tapi aku ingatkan Man Utd and Barca akan dtg separate..I mean mcm Arsenal, Liverpool ngn Chelsea last year..diorg dtg asing2..lawan pasukan Malaysia pun dlm 3 perlawanan berbeza...

But rumours yg ni aku dengar lagi gempakkkkkk!! Man Utd akan menentang Barca, di Malaysia!!! AWWWWWWWWWWWWWWW YEAHHHHHHHHHHHH!!!!! Maksudnya mereka akan disatukan dalam satu perlawanan!!!!!!!

Gahh..gahh..speechless!! Walopun ini hanya rumours, tapi ttp speechless!! Kita semua mendambakan kita akan berada di Wembley masa UCL Final last year..gahh gahh gahh..speechless..

Kalolah rumours ini benarkan!????

Tak caya? Tengok laman web espnstar.com ni!

Errr..berdasarkan pemahaman akulaa..diorg akan bertemu sesama sendiri..Hehehehe..sorry, aku excited membaca rumours ni..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...