Thursday, February 9, 2012

Ummi Nazeera: Errr..citer gossip artis sikit boleh tak?

Aku minat Ummi Nazeera, selain cantik..lakonannya juga mantap! Malah pada aku, wajah Ummi ni memang nampak redup..mungkin sbb mata beliau kot..Hehehe..

Bagi aku, watak Ummi dalam citer Hikayat Merong Mahawangsa mmg sesuwaiiii..sbb Ummi memiliki wajah keMelayuan klasik..Walaupun demikian, aku tak follow sangat kisah beliau..

Tapi gossip yang aku petik dari laman blog beautifulnara.com ini adalah berkaitan Ummi Nazeera yang khabarnya skang ni study kat Australia eik??? Dan dulu jugak beliau pernah couple ngan jejaka idama Malaya, Remy Ishak kan?? Lepas tu putus dengan penuh kontroversikan??

Skang ini Ummi ada bf baru, nama Aizat..


Petikan menarik dari laman blog tersebut:
Disebabkan si Aizat ini pakai baju Manchester United, Abang Nara percaya Ummi Nazeera telah membuat pilihan yang tepat. Selalunya fans Manchester United memang baik-baik orangnya. Dan dengar cerita Ummi Nazeera dan Aizat sudah pun berfikir mengenai kehidupan berumahtangga. Semoga urusan tersebut dipermudahkan.
Problem?? Hehehehhe..Mungkinkah Ummi pun fans Man Utd?

Untuk gambar yang lebih banyak, silakan ke blog beautifulnara.com!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...