Tuesday, February 21, 2012

Tambah lagi koleksi! Man Utd Rooney #10 UCL 09/10!

Bermula dengan satu iklan oleh brader Amir Nurdin dalam grup Jersi Lelong.com, akhirnya aku dapat jugak satu khazanah yang agak superb bagi aku!


Brader ni offer sehelai jersi RM250 + postage..kalo angkat dua helai RM430..tapi yang season 10/12 aku dah ada..kalo tidakkkk....jadi jugak!

Inilah jersi Man Utd Rooney #10 UCL 09/10! Sebenarnya kalo nak diikutkan jersi ni masih lagi senang nak dicarik di kedai2 atau butik2 sukan..Malah kat Kuantan ni ada sebijik kedai Nike yang masih lagi jual jersi ni pada harga RM169 selepas 40% diskaun..aku pun mmg bercadang nak beli..tapi alih2 aku terjumpa plak iklan pasal jersi ni dalam grup tu...

So, aku congak..dengan kos nak membeli patches dan NNSnya..cecah gak harga yang lebih kurang sama..so, aku pun kontek seller, ada rezeki aku..aku pun sambarlaaa...


Hari ni jersi ni sampai...dan aku punya muka ada sinnnyummmm..BNWT and smells nice too..thanks bro!




Jika korang pun mencari jersi Man Utd atau apa2 sahaja jersi bola sepak tempatan dan antarabangsa yang authentic, sila join grup Jersi Lelong.com!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...