Monday, December 19, 2011

Tambah lagi koleksi!!


Yeay! Jersi Man Utd Home 2000 yang aku beli menerusi mudah.my sudah berada dalam dakapan!!

Sebenarnya jersi ini sudah sampai Sabtu baru2 ni. Tapi disebabkan aku pergi ke Perlis, maka hari inilah baru mak aku kasi tadi!

Well, aku tak sangka penjual jersi ini adalah seorang member Mymanutd, iaitu En. Azuan Sabri! Brader ni pernah ambik gambo ngan Gary Pallister tu masa Pallister dtg Malaysia baru2 ni! Jeles! Aku tau pun sbb tgk dlm FB beliau!

Dibungkus kemas dan rapi! Gaya plastik macam plastik makmal! Berkaitan ngan karier beliau kut..

Apa2pun, harganya sangat munasabah! Kualitinya superb! Terima kasih kerana sudi menjual bro! Haha! Bertambah lagi koleksi jersi home Man Utd aku!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...