Wednesday, December 21, 2011

Gara-gara salah harga!

Kebetulan aku ada RM lebih, so smlm aku jalan2 ke East Cost Mall, Kuantan, nak shopping jersi Man Utd season lepas punya.

Ini kiranya nak balas dendamla sebabnya 2-3 hari sebelum tu aku just window shopping dan kebetulan plak skng ni tgh Year End Sale! So, sangat banyak store yang offer jersi pada harga after 30% diskaun..40% pun ada!

Tapi kebanyakannya saiz sumenya tinggal XL je..frust gak, tapi dalam banyak2 jersi..aku tertarik pada sehelai jersi yg mmg tepat ngn selera aku! Saiz L, long sleeve pada harga RM131.30 sehelai!! Memang tepattt!!

Maka setelah aku mencubanya, mmg puas hati..aku pun berlari ke ATM mesin, draw RM150 dan berlari balik ke store Nike tadi! Tapi setelah discan, rupe2nya harga dia RM174.40 selepas diskaunnn!! WTF!! Apa ni!???

Maka aku pun membebella macam mak nenek kat cashier tu!! Frust dowww!! Bayangkanlah barang yang dah tepat ngan citarasa..ngan harga yang Ok, tiba-tiba aku diperlakukan sedemikian!!

Frust punya pasal, aku pun blah dari situ dan terus ke Kuantan Parade, satu lagi shopping mall kat Kuantan! Then masuk je satu store ni, aku jumpa Jersi Man Utd season 2008/2009 pada harga RM129.10! Tanpa banyak cakap...aku pun sebat!!!

Hmmmmmpphh!!


Brand new with tag tuu..hehehehehehe!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...