Wednesday, December 7, 2011

Bacaan dulu-dulu..







Entry sebelum ni, aku ada citer pasal zaman 90'an dulu, waktu Astro tade lagi dan internet plak sesuatu yg sangat pelik, nak tengok match Man Utd pun tak boley!

So, these magazines adalah sumber yang paling tepat utk mengenali dan mengikuti player2 EPL yang kita minat! Aku cukup rindu zaman tu...walopun serba kekurangan utk mendapatkan info pasal EPL, tapi magazine dari UK ni cukup superb!

First, sbb dia colorful. Kedua, sbb banyak gambar dan ketiga, yang paling best, BANYAK POSTER!!!

Aku kalo ada RM lebih, aku akan beli kalo muka depan dia player Man Utd, khususnya Cantona, Giggs atau Schmeichel! Dan posternya, tak terkira banyaknya aku kumpul! Nak tampal kat dinding mak aku bising, so aku letak dalam folder je. Tapi sekarang, hilang entah kemana! Sayangggg...!!!

Tanpa internet, informasi datang dengan pakej yang cukup cantik, sbb kita boleh pegang sendiri majalah tu, selak satu2 dan simpan buat koleksi! Ahh..Heaven!

Majalah Glory2 dan Manchester United official ada gak aku beli, kalau time kaya! Sebab majalah importkan! Lagi pulak penerbitan dia lambat sampai, 2-3 bulan delay!

Sekarang ni, majalah bola sepak semakin banyak di pasaran! Terlalu banyak! Sampai tak terbeli! Yang tempatan punya pun, yang setau aku dulu banyak cite pasal liga tempatan, pun da jadi macam majalah liga Eropah...cite pasal team local ni, alaaa..ciput je!!!!


Majalah pasal Man Utd pun tetibe je berlambak di pasaran! The Man Is U adalah majalah rasmi Kelab Penyokong Man Utd Bahasa Melayu pertama di negara kita! Ok, accepted!


Tapi yang lain2, more to profit than infos I think! Sampaikan ada satu majalah yg aku beli tu truly out! Gambar dgn pixel pecahnya, gaya bahasa lintang
-pukang, fakta tak tepat! Adeii..

Kan seronok kalo dapat putar balik masa remaja dulu. Hmmm...

Poster dalam majalah Shoot! Bukan aku punya, gambar dari internet! Hehe!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...