Friday, December 9, 2011

RM15 je??


Setiap hari Rabu, kat kawasan umah aku ada pasar malam. Dan aku sangat suka ke pasar malam ni, bukan sbb nak membeli makanan. Tapi nak 'memburu' jersi2 Man Utd lama yang ada jual kat bundle pasar malam.

Aku dah banyak kali dapat jersi2 lama Man Utd yang original dgn harga yg sangat murah! Semurah RM10 pun pernah aku dpt! Antara jersi Home 98, Away 94 dan away 96!! Kecuali yang Home 98, yang lain semua aku jual kat mudah.my mengikut harga pasaran, hehe (paham2 jela orang jual jersi vintage Man Utd kat mudah.my ratus2 harganya!).

Dan Rabu baru2 ni, aku langkah kanan lagi! Aku dapat jersi home season 2002/03, original dengan harga RM15! And guess what, sebelum ni aku pernah usha jersi yg sama kat mudah.my dan hampir2 nak beli dengan harga lebih RM100! Pheeww!!

VODAFONEnya masih lagi cantik! Made In Morocco! Saiznya pulak ngam2! Puassssssss..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...