Monday, December 5, 2011

Kedai Kopi Manchester United!

(credit gambar: goal.com)

Ya, itulah satu lagi angan2 aku dulu. Nak bukak kedai kopi atau Cafe atau, mungkin kopitiam bertema atau berkonsepkan Man Utd.

Aku warga Kuantan. Dan Kuantan sekarang ini membangun. Maksud aku banyak kedai2 dibuka di merata ceruk bandar Kuantan. So, aku selalu berangan jika salah premis di pusat2 komersil ni, aku beli atau aku sewa, dan buat satu Man Utd Cafe! Perghh, mesti gempak!

And here are my ideas;

1. Bukak keahlian/membership. 10% off for members and 15% off jika Man Utd menang games! For foods onlyla.

2. Lucky draw during half times! Bagi jersi atau merchandise ori!

3. Monthly lucky draw/ birthday party!

4. OT trip every end of year!!!

5. Some other crazy stuffs! Haha!

Tapi, itu hanya kalau..and for now, ia tak menjadi kenyataan lagi! So, aku decide utk merealisaikannya secara halus menerusi Kuantan GGMU FB Community! Hehehe!

Oh, yes! Back to the cafe. Aku search on google, kebanyakan cafe ni ada kat of course UK, pastu banyak kat India, Jepun pun ada gak. Indonesia dan Bangkok pun ada der!!!!

Kat Malaysia ni, hmm..aku tak pastila..tapi seingat akula, dulu kat KL ada Red Cafe sekitar awal tahun 2000 dulu. Skang ni aku tengok dah 'hilang'..ada sesiapa tau kat mana ada Man Utd cafe kat Malaysia?

1 comment:

  1. arena cafe wangsa maju. tempat mv mymanutd.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...