Wednesday, December 21, 2011

Kedai Rasmi Man Utd


Seingat akula, 10 tahun lepas kat Sunway Pyramid ada kedai rasmi Man Utd. Sebelah Speedy kalau tak silap. Mmg selalula aku masuk dalam tu waktu aku belajar kat UiTM Shah Alam dulu..

Memang banyak brgn yg dijual, yg mmg membuatkan aku jadi kelabu mata!!! Al-maklumlah, time belaja, mana ada duit nak rembat sume tu..tapi skrg da tade!

Tapi aku 'jalan-jalan' dalam google, terjumpa gambar ni, yang katanya di Lot 10..betul ke??? Sebab aku dah lama tak masuk Lot 10!


Kalo betul kat Lot 10..nanti aku nak pegi 'mengkelabukan mata' aku kt sana.

Yela, dah bosan dah aku tengok fake merchandise yang ada dijual di sebuah pasar raya harga borong kat Kuantan ni....Sekali-sekala nak jugak beli yang ori..hehehe!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...