Tuesday, April 17, 2012

Ultimate LIVE Viewing party!!!


Yup...sila lihat pd poster yg berlegar2 dlm kalangan fans United di Malaysia, khususnya di laman fb!

Poster itu menceritakan segala2nya dan waloupun event ini berlangsung pd hari Ahad, aku ttp akan pergi...sbbnya, bg aku, ini adalah grand event yg terakhir utk season ni yg boleh aku join..

Aku di Kuantan bercdg nk buat grand MV ketika Man Utd vs City nnt, tp game tu kul 3 pagi lak..baru bercadang nk panggil Tomok sbg artis penampilan khass...huhuhu!

So, dgn baki 3-4 game lg ni...aku tekad nk dtg dari Kuantan ke Sunway nnt...utk join event ni...dpt jumpe legends, dpt tgk trofi BPL...dan jika ada ong...kene lucky draw, dptla goodies dr Maybank atau Mister Potato...

Cuma utk EPL Masters je aku xley pegi walopun pd hr yg sama...sbbnya, aku tade tiket...x sempat nk beli...hehehe...

Nantikan foto2nya nnt....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...