Tuesday, April 3, 2012

Kaki Bola TV9 versi sudah lama tak tengok!


Seingat aku, sudah 3 minggu aku tak menonton Kaki Bola di TV9! Entah apa kesahnya pun aku tatau..hehehe! Maklumlah, sejak dua menjak ni aku agak bizi skett..so, pada waktu malam lepas Isyak, ada sahaja kerja yg aku kena buat atau tempat yang aku kene pergi!

Jadinya, takbleyla aku nak update apa2 mengenainya..namun, segala info mengenai Kaki Bola boleh anda dapati menerusi laman webnya di www.tv9.com.my/kakibola!

Menerusi laman web tersebut korang bley tgk siapakah artis jemputan mingguan, carta Kaki Emas dan juga blog pengacaranya, Kieran!!!!

Kalo menurut laman web tu, episod minggu ini Wahid dan si Bell Ngasri hadir sebagai tetamu...Bell siap pakai jersi United lagi..hehehehhee..

Insya Allah minggu depan aku akan tengok Kaki Bola ni bagi berkongsi cerita berdasarkan perspektif aku! Jeng Jeng!!!

1 comment:

  1. http://www.facebook.com/BarclaysMalaysia

    join pege ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...