Tuesday, April 10, 2012

Nidji - Liberty Victoria!

Dari sehari ke sehari aku lupa sokmo nak cite pasal ni..


Nidji adalah merupakan sebuah band bergenrekan Alternative Pop dari Indonesia yg sangat2 aku minat, selain Dewa 19 dan Padi! Aku memang jatuh cinta kepada kesemua lagu-lagu Nidji yang hebat dilantun oleh suara mantop vokalisnya, Giring!!!

Aku tidaklah sampai ke tahap menjadi seorang Nidjiholics (gelaran utk fans tegar Nidji)! Tetapi kesemua album Nidji aku ada, kecuali yang terkini, tak sempat beli lagi...

Malah lagu-lagu Nidji seperti Hapus Aku, Biarlah dan Disco Lazy Time selalu aku ngan band aku jamming masa muda-muda dulu! Lagu2 Nidji memang kena dengan jiwa aku 100%!!


Baru2 ini Nidji berada di Malaysia bagi mempromosikan album terkini mereka, Liberty selain bersama dengan Hot FM dalam Hot FM Big Jam di Kuala Terengganu! Kesempatan itu juga digunakan oleh Mister Potato bagi melantik mereka sebagai duta bagi snek rasmi Man Utd tersebut, sekali gus lagu mereka, Liberty Victoria menjadi 'new anthem' bagi fans Man Utd di Asia! Superb...

Jom kita layan!!!


Nidji juga turut mempromosikan Euro 2012 di saluran televisyen Media Prima!!

NIDJI TERBAIK!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...