Tuesday, April 24, 2012

Catatan: Berpartayyyy bersama Maybank-Mister Potato-Epson di Sunway Lagoon Amphitheater!!


Ahhh..tolak tepi seketika kekecewaan seri 4-4 ngn Everton! Tolak tepi...jangan pikir!! Yang penting, pengalaman aku dan wife aku bersama ratusan, malah mungkin ribuan fans Man Utd yg lain hadir ke Ultimate LIVE Viewing Party - Man Utd vs Everton adalah amat bernilai!!

Yelah, kami ni dari Kuantan - event2 Man Utd yg besar macam ni manala dapat merasa..ada pun skali je hari masa Chelsea vs Man Utd - Mymanutd bersama Mister Potato sudi datang buat viewing party..itupun menumpang program Majlis Belia Negeri Pahang!

So, aku decide utk datang walopun event ni berlangsung hari Ahad..yakni keesokannya hari bekerja! Aku tak apply cuti..makanya, balik harilaa..hahaha!

Orang umah aku dah setuju, setelah siap ngan jersi dan skaf semuanya..tepat jam 10.45 pagi, kami gerak dari Kuantan terus ke Sunway Pyramid!

Pada awalnya, fikiran aku berkecamuk jugak..yelah, pada hari tu saja ada dua event melibatkan Man Utd di Lembah Klang ni, iaitu satu lagi di Shah Alam - EPL Masters Football Malaysia Cup 2012! Tapi niat aku lebih kepada event di Sunway Lagoon..sebabnya, wife aku suka jalan2 di Sunway Pyramid..lagipun, bekejar ke sana ke mari akan memenatkan aku memandangkan sebelah malam pulak nak drive balik semula ke Kuantan!

Kami selamat sampai di Sunway Pyramid jam 2 ptg..terserempak ngan Mr. Euan dari Mymanutd bersama Robin, Beckham (Mymanutd) dan Kevin Teo..diorg get ready utk sesi Meet & Greet with Gary Pallister & Ronny Johnsen - serta trofi BPL..memandang aku tak listkan nama utk sesi tu..so, aku just jejalan je la buang2 masa kat Pyramid..


Opss..ini bukan dalam Death Star eikk..hehehe!

Lebih kurang jam 4.30 macam tu, Euan call..ajak aku "jom..jom..masuk masuk!!"..Hahaha, aku tertanya jugak, jom masuk? Masuk ke mana?? Masa tu kami tengah lepak minum2 kat JCO Coffee ke hape bende nama dia ntah..baru nak sedut..sekali lagi Euan call, "Bro, ko pegi naik tingkat dua..kat tepi KFC..bla bla bla..!", Haa..aku makin heran..kelam kabut je Euan ni..kata pintu ke Amphitheater bukak jam 6 petang..

So, kami pun melulu la pegi ke 'arah' yang Euan cakap tu..dalam keadaan konpius, kami sampai ke Hotel Sunway tu...entah tatau mana dah hala nak tuju, hinggalah Euan dgn beberapa org otai2 sampai kat lobi..Rupe2nya ngajak kami join sekali sesi Meet & Greet tu...perghhhhhhh!!!!!!!!!! Masa ni aku secara personallynya terasa terhutan budi ngan Euan!

Serius, bro! Thanks very much! Euan memang tak lupa member! Ini pujian tulus dari hari..terasa perjalanan dari Kuantan berbaloi atas jemputan Euan ni!! Well, kami sekampungg!!!!! Orang Pahanggg...hhehehehheee..!!

Ok2..cukup2..moh la kita melayan gambo2 yang sempat aku snap!

Beratur utk tggu turn bersama legenda!



Encik Kentang turut memeriahkan majlis!


Goodies! Di belakang itu Puan Perzoe!


Mr. Euan..dan juga..errr..nampak macam perut je tu..


Wajah2 keriangan!


Sdg diinterviu oleh, err..awek dari MUTV kot???


Deme ni tak bagi pakai kamera sendiri..ambik gambo dari jauh jelaa..


Brader jersi home tu namanya Syairul Amzal, orang Kuantan jugok..duk kat Panching!!


Antara aktiviti sebelum match!


Penyokong cilik - bakal pengganti Rafael & Fabio??


Diambil dari FB Mymanutd! Ketika meraikan jaringan kedua kot..sebab brader tu tunjuk simbol '2'..
ke dia tunjuk peace???

Inilah sebahagian daripada gambar2 yang sempat aku upload! Untuk selebihnya, silalah berkunjung ke FB Mymanutd! Apa2pun, kami cukup gembira (meskipun kecewa sebab seri) pada malam tersebut! Habis event, terus bertolak pulang ke Kuantan jam 11 dan tiba dengan selamatnya jam 1.30 pagi!

Well, insya Allah dengan kudrat serta keizinan-Nya, ada lagi..kami akan pergi! Dengar cite Man Utd akan dtg Malaysia bulan 7 nanti..dan, khabarnya hanya second team yg dtg (sebab player utama main utk Euro 2012)..tak kesahlaaa...janji Man Utd!!!

Opsss...sebelum aku tutup entry ni, amacam? Boley kita genggam kejuaraan kali ke-20??? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...