Monday, April 16, 2012

Trofi BPL dalam kabinet rumah aku!


Hahaha, gara-gara keterujaan nak meraikan kejuaraan liga buat kali ke-20, aku sanggup beli replika trofi BPL menerusi mudah.my!


Pagi tadi dah sampai! Sebelum ini aku berpikiran trofi ni mestilah besar - walopun saiz ketinggian yg diberi lebih kurang 33 cm (kira2 setinggi pembaris panjang tu laa lebih kurang)..upe2nya..alah, cinonet je..tapi kiut!!!

Dan ia sebenarnya adalah tabung - sebab ada lubang utk masukkan duit dan ada pulak tempat nak mengeluarkan duit kat 'bontot' dia!!

Sangat kiut..cuma bila pikir2 semula, harganya RM170 + pos..mcm mahal! Tapi bila aku search kat internet, harga di UK ialah GBP25 = RM121 tidak termasuk shipping! Ada dijual di www.sheldonet.com!


Hmm..kira okla harganya..yelah, nak dapatkan replika dengan saiz yang hampir sama entah berapa ratusla plak harganya kan?? Ini pun da kira ok..korang ade??? Hehehehehe!!

1 comment:

  1. aku tgh cari soft toy man u utk ltk dlm keta..tp ssh nk jmp..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...