Friday, April 6, 2012

Le Champions 94 scarf!

Sebelum aku tulis mengenai tajuk entri d atas..aku nk kasitau bhw entri ini, buat pertama kalinya ditulis menggunakan Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus aku yg baru...hahahaha..org lain da boring guna gajet mcm ni, aku baru nak mula....nak buat mcm mana...baru ada rezeki...

Ok, ni aku kongsi psl skaf Man Utd dari UK yg baru tiba ptg td...aku beli kut eBay! Murah je...baru RM35 duit kita...


Pertama kali aku tgk terus berkenan sebabnya, ia adalah skaf bersempena kejayaan Man Utd jadi juara liga pd tahun 94! Tahun kegemilangan pemain kegemaran aku, Eric Cantona dan tahun di mana aku mula2 jatuh hati kpd Man Utd!

Ironi skaf ini dijual oleh seorang mat salleh dari Merseyside!!!!! Hahahaha...

So, jika benarlah khabar angin bhw United akan turun Malaysia bulan Jun ni, maka pastinya aku akan bergaya dgn skaf ni dan jersi Cantona 94 aku!

ps: penat gak type pakai Tab ni!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...