Thursday, March 29, 2012

T-shirt CHAMP20NS mula dijual???


Ok, keyakinan fans Man Utd terhadap kejayaan 20 sememangnya tebal! Dengan sekarang ini Man Utd mengungguli carta hati mengatasi City dengan 73 points, sudah ada bau-bau juara yang ditiup oleh fans United seluruh dunia walopun bagi game tinggal lagi 8!~

Dan kini, sudah ada satu websitus yang mula menjual t-shirt CHAMP20NS! Tidak tahulah sama ada ianya utk kepentingan bisnes semata2..yelah, puak kapitalis sememangnya suka mengambil kesempatan atas sesuatu demi duit..petikan dari dirtytackle.net:
Already on sale at UnitedTees.com, the shirt is being billed as an exercise of faith, not only announcing the club's 20th league title, but with the added barb of "Money only gets you so far..." directed at City (like Man United players are being paid in candy).
Tapi dari satu sudut, ia memang positif..memberikan motivasi serta perang gerak saraf kpd fans City! Now, kat Malaysia ni fans City ibarat melukut di tepi gantang sahaja jumlahnya..yang ramainya haters...so maybe, jika Man Utd berjaya menang 20, maka pastinya t-shirt ini akan menjadi rebutan!!

Tapi jika gagal..apa salahnya jika beli? at least utk season depan kita da pakaikan??

Tengok iklannya..jika anda beli t-shirt, ada siap dapat tiket ke Community Shield season depan!!!! Terbaik derr!! Silalah ke websitusnya atau klik like pada fan page FBnya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...