Wednesday, March 14, 2012

Sudah tiba dari England! Bertambah lagi koleksi!


Akhirnya, penantian penuh debaran aku selama hampir 3 minggu terusai juga! Jersi Man Utd season 2004-2006 selamat jua tiba! Aku pun heran kenapa lambat sangat sampai...biasanya dalam dua minggu dah sampai dah..bukan jauh sangat England ngn Malaysia ni kan..kalo tak takkan British bley sampai Tanah Melayu zaman dolu2..Hahahhahaa!!!

Shirt-masters adalah nama store yang menjualnya!

Sekali 4 keping bisnes kad dia kasik daa...

Dengan ini, maka lengkaplah koleksi jersi Man Utd aku utk season2 yg lepas...cuma nak kumpul RM plak utk melengkapkan setiap jersi aku dengan NNS dan patches!


Oh yea, jersi Man Utd season ni aku nak tunggu mana2 store offer the best price dulu baru aku sambarrrr!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...