Monday, July 30, 2012

Olympics at OT!


Sukan Olimpik London 2012 sudah bermula..!! Cuma yang tak bestnya, Olimpik tahun ini dibuat ketika bulan Ramadan yang mulia..pastinya, terlalu banyak konspirasi teori berkaitan Illuminati dan Freemason ttg Olimpik di London kali ini..

Korang boleh google sendiri teori2 berkaitan Olympics 2012 Illuminati ini..Anyways, aku tidak 'berpeluang' sangat utk tengok semua games Olimpik..sebab bukan semua sukan yg aku minat..

Tapi aku cuba utk tengok acara bola sepak..dan pasukan yang aku sokong sudah tentunya Brazil..dan sebut pasal Brazil, Oscar, bintang baru Brazil berjaya mencurik tumpuan Chelsea dan dengan bayaran 25 juta Pound, beliau sah bersama Chelsea utk musim depan..

Oscar setakat ini menyerlah membantu pasukannya membenam Mesir (yg sebenarnya mengejutkan Brazil kerana hampir menang dengan keputusan tipis 3-2)..Ini sedikit sebanyak memberi gambaran jelas betapa Chelsea bakal kembali menggugat pasukan2 yang lain dlm saingan EPL 2012/13!~


Cuba ada sesuatu yg 'rare'nya ttg jersi pasukan Brazil adalah, instead of logo CBF, jersinya menampilkan bendera Brazil dengan logo Olimpik..nice!!


Dan sudah tentunya - aku nak tgk Team GB beraksi..nak tgk Giggs dan Cleverley!! Huhuhuhuuu...




Enjoi goal pertama Team GB oleh Ryan Giggs - pemain tertua menjaringkan gol dalam acara bola sepak sukan Olimpik! Hehehehhe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...