Monday, July 23, 2012

Maybank ni ngada2 betulla!!

Yelah, sebelum ni mereka lancarkan kad kredit dan kad debit Visa Man Utd! La...skarang ni ada pulok kad prepaid Man Utd! Adeiii!!!




Huhuhu..actually bukanla apa kan..cuma aku geram je! Sebab kad dia cantik..lagi pulak sebelum ni aku pernah beli kad prepaid Ambank...hmm..

Apa dia kad prepaid ni? Dia macam ni laa..kad prepaid ni macam debit card jugak..fungsinya lebih kurang sama dengan kad kredit..kalo kad kredit, korang gune dulu, bayo kemudian..kalo debit card, menggunakan RM yg dalam akaun bank korang..

Tapi kalo prepaid kad pulok, kalo korang nak gune, korang kene masukkan dulu RM ke dalam akaun..barula boley gune! Dan tak silap akula..ia boleh jugak digunakan untuk urusan online shopping..




Istimewanya kad ini, ia menampilkan Chicharito, Smalling dan Rooney..lengkap dengan tanda tangan mereka! Sangat cun dan sangat kiut!

Maka, saya belum ada lagi..anda??? Huhuhuhuu...


Opsss...chup!! Sebelum itu...aku pernah teringat2..pada tahun 2010 dulu..kalo tak silapla, Public Bank pun pernah mengeluarkan kad kredit Man Utd lengkap dengan official merchandisenya sekali..aku taula pakcik aku keje Public Bank..so, macam mana? Ada lagi tak kad tu eik??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...