Friday, June 22, 2012

Anda ingin 'training' bersama Wayne Rooney???

Yaaaa...inilah peluang anda untuk berlatih bersama bintang Man Utd di Carrington!!! Jika anda berkelayakan dan tetapi 'tidak layak' utk menyertai program Mencari Ramli TV9, jangan bimbang..kerana peluang untuk anda ke Manchester dan training bersama bintang Red Devils menjengah lagi!!

Cuma...ada cumanya kat situu...anda perlulah menjadi warga Bangladesh kerana peluang ini dianjurkan oleh syarikat telekomunikasi utama di negara itu, Bharti Airtel!!! Hahahhahahahaa...!!!

Legenda Man Utd, Quinton Fortune bersama Chris Tobit, CEO Airtel Bangladesh ketika pelancaran Airtel Rising Stars di Bangladesh

Eyh, jangan bimbang...mudah je nak jadi warga Bangla, korang pergi tuka suke sama suke je ngn mana2 Mat Bangla yang wujud kat Malaysia ni, for sure diorang nak..rasanya setakat nak makan diorang ni skill bola...kacang jeee..huhuhuhuuu!!!

Program ini dinamakan Airtel Rising Stars dan mensasarkan jutaan belia Bangladesh yang berbakat dalam bola sepak dalam usaha mereka utk melahirkan lebih ramai wira bola sepak di negara mereka..

Wahhh...cube lihat usaha mereka...kau ade???

Nak tau lebih lanjut ada di sini!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...